Waarmee kunnen we u helpen?

Veelgestelde vragen

Hieronder vindt u een antwoord op de meest gestelde vragen. Staat het antwoord op uw vraag er niet tussen? Aarzel dan niet een van onze vestigingen te contacteren. Of stuur ons rechtstreeks een bericht via het contactformulier. 

SERVICE

Kan ik na de fusie nog bij mijn lokale vestiging terecht?

Uiteraard!

Na de fusie verandert er heel weinig voor onze leveranciers en klanten. Je kan nog steeds terecht bij jouw gekende vestiging. In onze vestigingen te Wijnegem, Oostakker, Machelen en Tielt zullen jouw gekende verhuurconsulenten, verkopers en techniekers nog altijd klaar staan om jou te helpen. 

De facturatiegegevens veranderen wel! Vind meer informatie bij 'Administratief'. 

Kan ik advies vragen over hoe ik de machine moet gebruiken?

Bij Euromat staan onze specialisten voor u klaar om u op weg te helpen.

Kan ik rekenen op service tijdens het weekend?

Ja Euromat levert 24/7 service. Onze filialen zijn in het weekend wel gesloten.

Wat zijn de openingstijden van de vestigingen?

Euromat is van maandag tot en met vrijdag geopend van 07:30 tot 17:30.

Kan ik ook online bestellen?

Wanneer u een machine online bij ons aanvraagt nemen wij contact op met u of maken we direct een offerte.

Hoe kan ik een catalogus aanvragen?

Via de deze link kunt u uw catalogus (online) aanvragen, we laten deze ook graag bij u per post bezorgen.

TRANSPORT

Regelt Euromat het transport of moet ik de machine zelf ophalen en terug brengen?

Euromat heeft chauffeurs die uw machines op iedere gewenste plaats brengen tegen een vergoeding afhankelijk van de afstand. U kunt ook kosteloos zelf uw machine komen halen.

Kan de chauffeur vroeger leveren dan 7u30?

Ja, afhankelijk van de planning kunnen we de producten ook eerder leveren.

Wat zijn de transportkosten?

De transportkosten zijn afhankelijk van de afstand die u van een van de 5 Euromat vestigingen verwijderd bent en omvatten ook het klaarzetten van de machine en het laden en lossen. Tot een afstand van 32.5km rekenen wij een vast tarief van €85, daarna rekenen wij €1.40 per kilometer. Voor uitgebreide toelichting verwijzen wij u graag naar onze algemene voorwaarden.

ADMINISTRATIEF

Welke facturatiegegevens moet ik gebruiken?

Vanaf 1 juli 2023 fusioneert Euromat en moet u de volgende facturatiegegevens gebruiken:

Euromat NV

Merksemsebaan 290-292, 2110 Wijnegem

BTW-nummer: BE 0413.312.347

ING: IBAN BE65 3200 912 2765

KBC: IBAN BE63 4164 0993 3108

BNP: IBAN BE35 2200 3644 3037

Moet ik een borg betalen en wanneer of hoe wordt dit terug betaald?

Ja, u moet een borg betalen welke per overeenkomst bepaald wordt. De waarborg wordt elektronisch terug betaald.

Kan er voor een halve dag gehuurd worden ?

Dat is mogelijk maar u zult de dagprijs betalen.

VOORWAARDEN

Wat zijn de voorwaarden van verhuur?

Via deze link kan je verdere informatie vinden over onze algemene voorwaarden.