Waarmee kunnen we u helpen?

Veelgestelde vragen

Hieronder vindt u een antwoord op de meest gestelde vragen. Staat het antwoord op uw vraag er niet tussen? Aarzel dan niet een van onze vestigingen te contacteren. Of stuur ons rechtstreeks een bericht via het contactformulier.Ā 

SERVICE

Kan ik advies vragen over hoe ik de machine moet gebruiken?

Bij Euromat staan onze specialisten voor u klaar om u op weg te helpen.

Kan ik rekenen op service tijdens het weekend?

Ja Euromat levert 24/7 service. Onze filialen zijn in het weekend wel gesloten.

Wat zijn de openingstijden van de vestigingen?

Euromat is van maandag tot en met vrijdag geopend van 07:30 tot 17:30.

Kan ik ook online bestellen?

Wanneer u een machine online bij ons aanvraagt nemen wij contact op met u of maken we direct een offerte.

Hoe kan ik een catalogus aanvragen?

Via deĀ deze linkĀ kunt u uw catalogus (online) aanvragen, we laten deze ook graag bij u per post bezorgen.

TRANSPORT

Regelt Euromat het transport of moet ik de machine zelf ophalen en terug brengen?

Euromat heeft chauffeurs die uw machines op iedere gewenste plaats brengen tegen een vergoeding afhankelijk van de afstand. U kunt ook kosteloos zelf uw machine komen halen.

Kan de chauffeur vroeger leveren dan 7u30?

Ja, afhankelijk van de planning kunnen we de producten ook eerder leveren.

Wat zijn de transportkosten?

De transportkosten zijn afhankelijk van de afstand die u van een van de 5 Euromat vestigingen verwijderd bent en omvatten ook het klaarzetten van de machine en het laden en lossen. Tot een afstand van 32.5km rekenen wij een vast tarief van €85, daarna rekenen wij €1.40 per kilometer. Voor uitgebreide toelichting verwijzen wij u graag naar onze algemene voorwaarden.

ADMINISTRATIEF

Moet ik een borg betalen en wanneer of hoe wordt dit terug betaald?

Ja u moet een borg betalen welke per overeenkomst bepaald wordt. De waarborg wordt elektronisch terug betaald.

Kan er soms voor een halve dag gehuurd worden of niet?

Dat is mogelijk maar u zult de dagprijs betalen.